Inkognito

 
I går såg jag klart serien "Inkognito" på TV4play. Alltså, serien som sådan var kanske inte det bästa jag någonsin sett, men två av skådepelarna var ju underbara! Christoffer Nordenrot som spelar datahackaren Filip är ju ljuvlig! Hoppas vi får se mer av honom! Han var perfekt för rollen - både skådespelarmässigt och utseendemässigt. Richard Ulvsäter som spelar Eddie har jag säkert sett i något annat också, men jag kan inte komma på vad. I Inkognito spelar han en föredetta polis på ett mycket bra sätt. Höjdpunkten är dock när han spelar att han spelar en posh britt med överdriven accent och ljuvlig översittarattityd (en snabb googling säger mig att han bott i England i 15 år, men det är icke mindre imponerande ändå). Första avsnittet av Inkognito kan ses på TV4play premium och de andra två avsnitten på vanliga TVplay, men sista dagen för del 2 är idag och del 3 imorgon. Skynda se!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0