That's what friends are for

 
I går hade jag som sagt en riktig smärtdag. Jag hade sex olika piller i kroppen och ett par smärtplåster när mina två fina tjejer kom förbi. Med sig hade de semlor. Från ett ställe jag inte testat än. Hur fint? Jag mötte dem i pyjamas (klockan tre på eftermiddagen) och med trött uppsyn. Det spelar ingen roll, när man är vänner. Ett mycket trevligt avbrott i min värkdag. Som tur är har jag inte haft en sådan dag på länge. Sedan innan Grekland. Vi satt och pratade om vad som hänt sedan sist, livet, gamla minnen och annat fint. När de hade gått kändes det mycket bättre och jag tog mig till och med ut på en liten promenad i friska luften. Vad skulle jag göra utan alla mina fina vänner? De är bäst!
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken trevlig blogg du har! Vad är det för värk du har? Hoppas du inte tar illa vid dig för att jag frågar. Kram på dig!

Svar: Tack så mycket Erika! Jag har värk i rygg, nacke och axlar som ger en vidrig huvudvärk. Inte kul, men jag har lärt mig att leva med den, för det mesta går det bra med vissa hjälpmedel och behandlingar. Kram tillbaka!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-11 @ 09:33:52
URL: http://erikacao.blogspot.se
Postat av: Ellinor Engström

That's what friends are for! Skönt att ha sådana fina människor så nära omkring sig.
Hoppas att du mår bättre idag.
Kram

Svar: Ja verkligen! Ja, jag mår mycket bättre idag tack. Hoppas du hade en underbar Englandshelg (det såg ut så på insta!) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-11 @ 13:22:02
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vad gulligt gjort av dina vänner. Hoppas du mår bättre snart, det måste vara jobbigt att ha så ont. Kram!

Svar: Ja, det var det verkligen, det piggade upp! Och JA, tack gode Buddah mår jag mycket, mycket bättre idag, det är nästan borta helt. Hoppas du mår bra också, fortsatt. Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-11 @ 19:23:08
URL: http://withsofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0