Semlor och Paris

 
Igår var jag hemma hos söta Anna, som bjöd på semlor (Sveas, hon höll med om matbrödssmaken. Limpa, tyckte hon. God, men ingen semlesmak). Jag bjöd i gengäld på Paristips. Anna och hennes karl K-J ska nämligen dit i mars. Jag skrev och kluddrade på hela hennes karta hon skrivit ut. Babblade och babblade och tipsade och tipsade. Och insåg hur bra jag faktiskt kan Parran. Och hur mycket jag saknar det. Hoppas jag får återse det snart... Så länge tar jag mig till franskalektionen idag efter jobbet och hoppas att allt jag glömt och nästan omöjligen kan gräva fram helt plötsligt hoppar fram på rätt plats i hjärnan. Heja mig!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Just nu snurrar väldigt många Paristankar i mitt huvud. Sitter och spanar på flygbiljetter var och varannan dag men har ännu inte kommit mig för att klicka på "köp". Men jag vill ju så vad väntar jag på...

Svar: haha, jag känner igen det där. Man tror att det ska komma något bättre, eller att man ska få in något i schemat...jag vet inte....
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-20 @ 10:03:16
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Angus

Tusen tack för alla bra tips! Såg i morse att K-J hade inspekterad kartan :)

Svar: Hihi vad bra! Åh, vad kul ni kommer ha!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-20 @ 13:48:14
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0