Plus och minus med dagens morgonträning

 
På pluskontot: kunde vara på gymmet i hela två timmar, då jag kom vid 7.00 och tog ut friskvårdtimme mellan 8.00 och 9.00. Hade en kollega som PT och fick råd om både "vanlig" träning och rehabträning för min rygg. Fick energi inför dagen. Klarade mycket mer än vad jag själv trodde (tack, PT-kollegan!).
 
På minuskontot: glömde hårborste och BH. Fick gå med fingerkammat hår (tur att jag inte glömde balsam) och gjorde en desperat deo-sanering av den svettiga sport-BH:n i ett försök att dekontaminera den. Jag hade nämligen en tunn silkestopp att ha på mig idag. Inte läge att gå BH-lös.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppsan da! Tur att du hade en vit sportbh ;) Harligt med morgontraning!

Kram Lisa

Svar: Haha, ja...Lite klantigt av mig...
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-01 @ 21:39:10
URL: http://parislisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0