Jennys adventskalender: fjädje advent

 
Jaha, då var det redan fjärde advent! Jag stannade upp alldeles för sent för att se klart sjätte säsongen av Sons of Anarchy (jösses, var helt tom när det var klart). Så jag sov länge. Har sedan julstökat i köket och gjort en massa (förhoppningsvis) gott till kvällens tjejadventsmys och lillejulafton på landet hos syrrans svärisar. Men. Nu är det dags för fjärde och sista luckan i min adventskalender. Och där hittar vi det perfekta kitet till nyårsafton. En ögonfransböjare, en eyeliner, en läppenna och kind- och läppfärg. Det ni behöver göra för att vara med är som vanligt att kommentera detta inlägget. Ska sedan försöka se till att den som vinner får den innan nyår.
 
Och vem vann förra luckans Marc Jacobs-ring? Jag drog just Annas namn ur hatten. Grattis!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Woho! Vilket flyt jag har!

2013-12-22 @ 17:45:21
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Ellinor

Självklart är jag med :)

2013-12-23 @ 08:23:45
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Caroline

Finfin avslutning på din julkalender! Jag är med så klart!

2013-12-23 @ 11:24:51
Postat av: Kristin

Jag tror att jag är för sent ute som alla andra gånger...men jag tycker det är roligt att du kör din adventskalender! Jag hoppas jag vinner! Och gör jag inte det så är jag glad för att Erik är så kär i sin hund!

Svar: Nej du är inte för sent ute! :) om du inte vinner har jag nog lite mer i mina gömmor jag kan leta fram! Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-23 @ 22:48:15
URL: http://happycamper.trumpetaregatan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0