Jennys adventskalender: andra advent

 
Ja, och så var det redan andra advent. Nästa vecka är det redan lucia och jag har många klappar att köpa och mycket att pyssla med. Och så måste jag bestämma var mina julklappspengar till familjen ska gå. Jag brukar dela mellan Musikhjälpen, UNICEF, Vi-skogen och Rädda Barnen. I år kanske jag ger allt till Musikhjälpen? Årets tema ligger mig varmt om hjärtat... I alla fall. I andra luckan i min adventskalender hittar vi ett startkit för känslig hy från Exuviance, i en liten neccesär. Allt ni behöver göra är alltså bara att kommentera här under. Och kanske önska en låt eller två på Musikhjälpen i morrn och under veckan? Skriv gärna vilken låt ni önskade eller kommer att önska i sådana fall, det blir sköj!
 
Och vem vann förra luckans innehåll? Jo, Marie! Grattis!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh, missade ju förra veckans lucköppning så får passa på att vara med här istället.
Jag har som bekant en tendens att spela en eller två låtar på repeat. Just nu är det Ane Brun's Halo så den kommer jag garanterat att önska.
Vad önskar du?
Kram

2013-12-10 @ 09:04:37
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Oh, missade ju förra veckans lucköppning så får passa på att vara med här istället.
Jag har som bekant en tendens att spela en eller två låtar på repeat. Just nu är det Ane Brun's Halo så den kommer jag garanterat att önska.
Vad önskar du?
Kram

Svar: Jag kommer att önska Short Change Hero med The Heavy och säkert några Timbuktu. Hittills har jag bara gett till en initiativ som en vän startade. Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-10 @ 09:04:48
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jag har önskat Il divo med deras holy night. 100 kr från mig. :) och jag är gärna med och tävlar :)

Svar: Hurra! Mysig låt! Puss!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-13 @ 16:53:42
URL: http://angeliqe.blogg.se
Postat av: Kristin J

Jag vill ju vara med redan här. Är jag för sen?

2013-12-15 @ 12:17:09
Postat av: Kristin J

Aj då...var redan för sen :-(

Svar: :( Jag har nog fler saker här hemma i mina gömmor! Puss!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-15 @ 12:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0