God jul!


Jag ligger i min flicksäng i flickrummet och har precis vaknat. Snart ska jag gå upp och äta julfrukost. Mamma och pappa viskar från köket då de tror att jag fortfarande sover. Senare kommer syrran, svåger, hundarna, mormor och syrrans svärisar. Då blir det följande upplägg, som alla andra jular tidigare: jullunch, Kalle, fika, julklappsutdelning, Karl Bertil, julgröt, dålig film på TV. Härligt. Regnet smattrar på rutan så nu kan vi släppa det sista hoppet på en vit jul. Istället fokuserar vi på att umgås och njuta av varandras sällskap, ledighet och massa god mat. Ta hand om er! 




Kommentarer
Postat av: Helena

God jul till dig vännen! Hoppas ni får en mysig dag trots regnet. Många julkramar från oss!

Svar: Detsamma vännen! Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-24 @ 08:29:55
Postat av: Ellinor

God Jul vännen!
Hoppas att ni får en riktigt fin och mysig jul <3
Kram

Svar: Detsamma fina du! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-24 @ 09:59:46
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Lotta

Perfekt jul med andra ord!!

GOD JUL!!

Varm kram
Lotta

Svar: Ja, verkligen! Stor KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-24 @ 15:14:24
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0