Full av tillförsikt





Precis så fint som det ser ut på bilderna, precis så fina är favoritpojken och hans föräldrar i själen också. Gårdagen - som för övrigt bjöd på curling (men mer om det framgent) - avslutades alltså med sushimiddag, legobyggande, Wiispelande och serious talk med favoritpojken och hans föräldrar. Och så paketöppning såklart. Jag fick jättemånga, jättestora, jättefina paket. Så fint! Det var tyvärr inte ett så långvarigt besök den här gången, men ack så betydelsefullt. Vi pratade om livet och vad det innehåller och vad det borde innehålla, vad vi vill för nästa år och hur vi ska uppnå det. Vad vi inte gillar med våra liv och vad vi vill förändra. Var full av hopp, tillförsikt och jävlarannama när jag lämnade dem. Detta för att ta en kvällsmacka och te på landet hos min syster för att sedan somna på soffan med katten. Idag bär det av till Romme för snowboardåkning. Sedan lägger jag i en lägre växel. Efter nyår är det slappa som gäller för fröken Carlsdotter. Tjipp så länge! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbar kväll!

Och slappa som efter nyår låter perfekt. Jag har småbörjat redan ;)

Gott Nytt År finaste du och tack för allt härligt under det här året!



KRAM
Lotta

Svar: Tack själv underbara du! Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-12-31 @ 13:45:47
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0