För EXAKT ett år sedan.

 
...tog jag en morgon-PW med min kära mor i Grekland. Nu är jag nyss hemkommen från en kvälls-PW i Öret. Och idag, exakt ett år senare är mina föräldrar nyss hemkomna från exakt samma Grekiska ö. Min syrra och hennes gäng är fortfarande kvar. Underbara Kalymnos. Jag vet att kryddor som växt vilt på bergsluttningarna och honung från bin som pollinerat dess blommor är på väg till. I morgon får jag kramas med två solkyssta Greklandsturister. Underbart. Nästa år kanske jag följer med igen...
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Åh, härligt! Både med Grekland och Örebro! :)

Svar: Verkligen! Såg att du vsr i Öret igår (tror jag att det var) också, visst har det varit härliga dagar? Så underbart!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-08-28 @ 20:53:30
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0