Och apropå det

 
...så fick jag äntligen ta bort stygnen igår. Jag tjatade till mig en tid en dag tidigare. Så att jag fick ta av det vidriga, smutsiga gamla paketet som blivit mitt pekfinger. Jag kan tyvärr inte böja fingret så bra. Sjukskötaren trodde att trauma på själva skelettdelen orskat detta, plus att jag inte använt musklerna i pakeket, såklart. Sedan hade jag inte känsel i fingertoppen (den lossnade ju nästan så det är ju inte så konstigt). Men det kan komma tillbaka, säger han. Och ändå, stygnen är borta och jag har ett mindre bandage. Ett steg i rätt riktning! Tummen (eller pekfingret) upp för det!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Åh, jag ryser i rumpan när jag tänker på jenny i mixern..

Svar: Rumpan? Hahahaha!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-17 @ 17:19:44
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0