Myrorna

 
När jag var liten följde jag ibland med min älskade mormor till Myrorna i Småland där hon då bodde. Det var ganska stökigt, luktade äckligt och hade konstiga saker, tycke jag. Det är ingenting som känns igen på Myrorna nu! I alla fall inte i Öret. Jag läste någonstans att Myrorna i Örebro är den första med det nya butiksinredningskonceptet. Jag vet ju inte hur det såg ut innan, men jag antar att de har bytt till det nya för fasen vad fräsht och snyggt det är! Jag har varit där flera helger i rad och aldrig kommit hem tomhänt. Tummen upp för Myrorna i Örebro (och alla människor som donerar sådana bra saker man kan köpa)!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Wow, är DET Myrorna!?
Det är verkligen inte så man associerar dessa butiker - grymt snyggt! Hoppas att det nya konceptet snart kommer till Borås också.

Svar: Ja eller hur? Det är ju skitsnyggt ju!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-12 @ 07:50:29
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sara Björk

Oj, vilken skillnad från när man var där sist för många år sen. Kanske ska ta sig en tur dit =)

2013-04-12 @ 11:09:34
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

JAG VILL HA ALLT!!!

2013-04-13 @ 11:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0