Mellis

 
Idag när jag kom hem var jag tvungen att äta mellis. Något jag aldrig gör (om jag inte tränat) vid den tiden på dagen. Jag var så surig och trött att jag inte orkade med mig själv. Jag sov jättedåligt i natt, har fortfarande lite ont i ryggen och nacken, har varit så TRÖTT hela dagen och bara gått runt och kollat på klockan och tjurat. Det är bara one of those days. Men, det blir ju inte bättre av att tjura. Så efter mitt lilla mellis, ett samtal med min ömma moder och senaste avsnittet av Game of Thrones känns det lite bättre. Och man måste ju ha dåliga dagar för att uppskatta de bra. I morgon är en annan dag!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

klart du kan komma med tycke och smak! det har ju alla för jösse namn
jag har en riktig skitdag idag Jenny! går och lägger mig nu. Hoppas som du på en bättre dag imorrn! ♥

Svar: Bra, då bestämmer vi att det blir en bra dag imorrn! Jag börjar det med gymmet och mötesmaraton... KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-15 @ 21:29:17
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0