Lugnt

 
I går var jag egentligen bjuden på middag och galej, men jag tänkte (eller kroppen skrek till mig) att jag var tvungen att vila. Således parkerade jag mig i soffan med det jag kunde hitta i matväg i kylskåp och skafferi och landade på kudden redan vid tiohugget efter en amerikansk och en fransk film. Idag är jag mycket glad för detta. Har fortfarande ont (det är nog dags att gå till naprapat eller sjukgymnast igen) men det är mycket bättre och framförallt är jag mycket piggare. Även om det snöade i natt (!) har den härliga, glada lördagskänslan nu infunnit sig. Jag dricker kaffe i sängen och snart ska jag möta upp Anna för caféfrukost. Bon weekend, mes amis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0