Londonfrukost

 
Jag är ju van att gå upp vid sexhugget. Så när mitt sällskap fortfarande ligger och semestersover sitter jag i lobbyn och dricker kaffe. Jag trodde min smärta var flygrädd och att den skulle stanna i Svedala men den var tydligen väldigt nyfiken på den brittiska huvudstaden... Men jag har tagit smärtstillande och har blivit lovad en massage senare, så det ordnar nog upp sig. Och hörrni, det bästa med att vakna vid sjuhugget är att då kan man ju äta två hotellfrukostar! Denna fredag vigs åt shopping. Och eventuellt en bloggträff. Men mer om det sen. Nu: vita bönor! Trevlig helg, kompisar! 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

En äkta brittisk hotellfrukost, precis så som sig bör.
Tråkigt att värken följde med dig på din resa, men får hoppas att lite lugn och ro (så lugnt det nu kan bli på en tjejresa i en av Europas häftigaste städer) och massage kan råda bot på det värsta.
Stor kram

2013-04-26 @ 10:33:34
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

ooooohhhhhh! Have fun! :)

2013-04-26 @ 13:08:07
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Helena

Hoppas värken håller sig borta fram över så du kan lägga all fokus på att njuta! Puss

2013-04-26 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0