Kaffe och kärlek

 
I går efter min springtur slängde jag mig i duschen och gjorde mig i ordning, sprang upp till Stortorget och hoppade på en buss till vännen. Väl framme blev jag serverad lyxlatte av vännens karl. Det får man alltid av honom. En sådan karl ska jag också ha!
 
 
Sedan lade jag mig på soffan och vilade lite efter löprundan och kaffet. Och så hade vi uppdateringsmaraton medan vännen fixade med nya, fina gardiner till ettåringens fina rum.
 
 
Då kom plötsligt min andra vän och hennes lillkicka på spontanvisit!
 
 
Helt plötsligt blev det mycket tjo och tjim. Fast först:
 
 
Ettåringsfirande! Han verkade gilla min present: ett pussel. Tänk, det känns som nyss han var så HÄR liten!
 
 
Sedan lektes det.
 
 
Och lektes.
 
 
Och, ja ni fattar. Och vips! så var klockan mycket och vännen och lillkickan var tvungen att åka hem. Tiden går verkligen fort när man har roligt...
 
 
Då blev vi serverade ännu en lyxlatte av vännens karl. Denna gång med rosa strössel och med bakverk. Jag älskart! Ja, lite så kan en dag med kaffe och kärlek se ut. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Jag sökte på nätet om tinnitus och kom fram till din blogg. Jag har just fått detta och undrar om du skulle kunna ta dig tid att svara på lite frågor. Det hade betytt väldigt mycket. Återkom gärna till min epost i så fall! Mysig blogg. Med vänlig hälsning

Svar: Hej! Visst kan jag det!" Maila mig på jen_carlsdotter (a) hotmail . com så ska jag försöka svara på din frågor.
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-15 @ 13:45:54
Postat av: Kristin

Tack för mysigt besök och tack igen för den fina presenten till Erik!

Svar: Tack själv finis för kloka ord, roligheter och mysigt häng! Aj lav jo!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-15 @ 22:50:12
URL: http://happycamper.trumpetaregatan.se
Postat av: Angus

Alltså den där lyxkarln med lyxlatte låter ju toppen! Nästan lika bra som pussel :)

Svar: Lyxlatte is the shit! Speciellt när man slipper göra den själv... :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-16 @ 16:35:03
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0