Fyndandet fortsätter

 

 
Jag fortsätter fyndandet. Jag hittade på en second hand-runda på Myrorna med Angelica för ett tag sedan ännu en patinerad silverbricka för en billig peng, och förra veckan gjorde jag två riktiga fynd på Röda Korset: en Höganäskruka och en liten söt ljuslykta som matchar den gröna jag redan har. För en krona styck! Krukans ena öra var limmat och ljuslyktan vet jag inte vad den gjort för att få det priset, men jag tackade och betalade och gick hem glad i hågen. I Öret kan man verkligen fynda! Och enligt mina kollegor kryllar det av second hand här. Jag har bara betat av några ställen men ännu finns det flera kvar. Det är ju fantastiskt! Och billigt...
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Både Örebro o Linköping bjuder på många second hand-affärer, I love it! Det saknar jag här i München. Det finns några affärer men de är tyvärr svindyra!

Svar: Linköping måste jag prova på alltså! Har bara varit där när jag var förbundssekreterare i Utrikespolitiska förbundet på förbundsstämma och styrelsemöten. Då såg jag campus, lite av stan och Nationernas Hus. Enkom. Och så stationen, då. :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-04 @ 19:16:15
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Jenny

Wow, älskar att fynda. I London och Stockholm är priserna lite höga tyvärr, även fast man ibland kan göra riktiga kap!

Svar: Ja när jag bodde i Stockholm tror jag inte att jag någonsin fyndande på vintage och second hand, jag kanske är fördomsfull men jag tror att folk har lite bättre koll där (alltså kunderna och således höjs priserna). I London gick jag bara på sunkiga ställen i Camden och där hittade jag aldrig något...
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-04 @ 21:27:59
URL: http://bolost.wordpress.com
Postat av: Sara Björk

Snyggt! Så härligt med fynd =)

2013-04-05 @ 16:23:41
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0