Vardagslyx

 
Egentligen skulle gårdagen vigas till äventyr i Öret. Men på grund av min (och min ömma moders) förkylningar stannade vi i småstaden. Men där hade det just dagen till ära öppnat en grekisk kolgrill (BIG news i en småstad) så vi tänkte att en kort sväng på staden kan ju inte skada (så mycket). Det var grillspett, olika såser och ett en dessertbuffé. Och grekiskt bara veckor efter vårt Greklandsbesök, mind you. Vi blev så imponerade att vi nu har bokat in min födelsedagsmiddag där i morgon kväll. De har lovat vin och ett vegetariskt alternativ. Vardagslyx OCH helglyx, med andra ord.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det ger sig snart!
Jenny du måste byta min länk till bloggen, det är ju fel blogg för bövelen! :) kram

Svar: Men men Gud i London och Jesus i en trasig särk som mamma brukar säga, jag ändrar pronto! :) Kram! ps. OM jag sover i Öret på lördag natt, vill du fika/lunch/promenera med mig då på sön?
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-20 @ 19:05:31
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Anna

haha ja jag menar det!! herrejösses!
ja det vill jag gärna!!!

2012-09-20 @ 21:12:45
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Vad härligt! Följa upp den goda maten i Grekland...perfekt.
Gott betyg att det blir middag där imorgon på Din dag!!!

Kram!

Svar: Ja, mums! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-21 @ 00:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0