Höstmarknad

 
I går var det då dags för småstadens årliga marknad - eller "Marken" som den kallas i folkmun. Jag har bloggat om detta fenomen förr (HÄR om en marknad norr ut förra året, bland annat). Det är kola, marknadsgodis, sockervadd, mirakeltrasor, Hello Kitty-ballonger, tivoli och fjorton par strumpor för en hunka. Jag gick runt några varv med min ömma moder, träffade upp med syrran och svågern, handlande ett par fårskinnssulor till mina gummistövlar av min syrras svärmor och gick sedan hem för att sova lite. Jag är nämligen fortfarande sjuk (!). Hoppas jag blir frisk till måndag. I alla fall. Höstmarkand, en tumme upp!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jenny lina carlsdotter hur vet jag om vi ska stråla samman?!?! :)

2012-09-22 @ 16:10:59
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Trist att du fortfarande är sjuk - men en höstmarknad piggar alltid upp lite! Skönt att vila efteråt. Sova är bland det bästa när man inte mår bra. Te också ;)

Sköt om dig!

Kram!


Svar: Tack fina du! Förhoppningsvis är det borta tills imorrn när jag börjar jobba. Men jag tänker så här: nu behöver jag inte vara sjuk mer, jag tog allt på en gång. Perfekt! :) KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-22 @ 16:54:15
Postat av: Ellinor

Oh, minns vilken stor grej detta var då man var yngre. Nu
Era undviker jag helst stan och all trängsel dessa dagar. Tror faktiskt att det är dags för Borås dito k nästa vecka.
Kram

Svar: Ja, jag vet. Det är inte alltid man orkar.... :) Du är alltså från Borås från början också? Kram (hoppas Berlin är fab!).
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-23 @ 10:15:50
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0