Att vara gudmor på distans

Jag är gudmor på distans. I Amerikatt har jag tre gudbarn. Nio, sex och tre år gamla. Urgulliga. I går damp det ner ett kuvert i brevlådan. Barnen, som är "homeschooled", hade ritat en varsin teckning till mig som födelsedagspresent. Hur sött? Den minsta ritade Batman (good choice!), sexåringen hela familjen (inklusive mig, gulle) och Miss Belle, den äldsta, sig själv och mig utklädda till katter. Hallå, jag dör! Det gjorde verkligen min dag. Hurra för gudmor på distans!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart! Var i USA bor de här sötnosarna?

Jag tror du är världens bästa gudmor!

KRAM!

Svar: Aw, tack! De bor i södern. Jag har massor med släkt i USA, så jag har tillbringat ganska mycket tid där, främst i Cali och PA. :) Min vän, som är mor till gudbarnen, bodde först i Kentucky, men flyttade söderut för några år sedan. Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-14 @ 04:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0