Att unna sig / Att fira

 
 
I dag gick jag till den lite finare chokladbutiken och köpte mig ett gäng praliner och tryfflar. Mörk choklad. Saffranstryffel, mörk chokladbräck, riktig marsipan och chilitryffel, bland annat. Sedan unnade jag mig två. Eller tre. Idag firar jag att jag gjort min första dag på mitt nya jobb. Att jag hittat tillfälligt fin-fint boende i Öret och att jag kan flytta in redan i helgen. Att jag i morgon ska titta på lägenhet som fyller mina kriterier geograftiskt och prismässigt och som överträffar dem när det gäller storlek och att jag om det klickar kan flytta in där redan vid nästa månadsskifte. Sedan fyndade jag nya skor och fick reklamera ett par som är egentligen nog är för gamla för att reklamera. Bara en sådan sak. Vardagsunnande. Det är fina grejer.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det går bra nu!!!

Svar: oui oui! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-24 @ 22:37:37
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Miss Marie

Vilken dag! Vinden har vänt, tjejen! Härligt!

Svar: Ja, verkligen. De sista tre åren har inneburit mycket tok för mig, så nu hoppas jag på vändning. :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-24 @ 22:41:42
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Lotta

Wow, full rulle! Det känns som jag missat lite på vägen...lämnar du Stockholm?

Det låter härligt med egen ny lägenhet och arbete under alla omständigheter!

Vilken underbar choklad. Helt rätt att unna sig det <3

Svar: Ja, ibland bloggar jag en hel hög inlägg på en dag och då kan man missa, hihi. Under inlägget "Sanningen" skrev jag ut det. Fast jag tror många hade gissat. Jag är inte så bra på att undanhålla saker. CIA är uteslutet, med andra ord. ;) Ja, lägenheten är verkligen underbar, jag ska blogga om den framgent. Kanske överdrivet mycket! ;) KRAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-25 @ 04:32:28
Postat av: Sara

Härlig medvind för dig! :)

Svar: Ja, det (tycker jag själv) att jag är värd efter en hel del motvind de senaste tre åren.. :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-25 @ 16:33:53
URL: http://saaraaaa.blogg.se
Postat av: Sandra

Heja Jenny! Fasiken, nu rullar det! Är såå glad för din skull. Du är så värd det. Kram

Svar: Tusen tack, hjärtat! Har ni kommit i ordning än? Ska bli så spännande att se lägenheten (och de nya badrummen!) sen. Heja er också! :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-25 @ 22:40:26
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0