Sköna söndag på en tisdag

 
I går hade jag en liten bloggträff med Anna och Sue-Ellen. Jag bjöd på myntate, fruksallad och mörk choklad (sköna söndagskonceptet funkar även på tisdagar) och de bjöd på utmärkt sällskap. Hoppas vi ses snart igen! Jag har dessutom sagt att jag kan hoppa in och vara hundvakt då och då. Jag har börjat fundera på hund lite själv, så det kan ju vara lite kul. Jag gillar ju dessutom att vara hundvakt. I alla fall. Jättretrevlig eftermiddag och kväll. HÄR läser ni Annas blogg med massor av fina bilder och massor av söta frallan Sue-Ellen.
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Haha titta där! Jag har oxå bloggat ! ;) Tack för igår Jenny, himla trevligt! Vill göra om snart! kram

Svar: Ja, jag såg det, ska gå in och lämna en liten kommentar! :) Tack själv, det var ju jättemysigt! Stor kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-03 @ 08:38:36
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: jenny

Bloggträffar är ju skitbra om det känns rätt. Jag och Sofia har ju tex blivit bra vänner nu, det startade med en bloggträff!

Svar: Ja, jag har verkligen hittat underbara tjejer via min blogg!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-03 @ 11:32:01
URL: http://jennyslondon.wordpress.com
Postat av: Marie - Labradorägare & Fototoka

Så trevligt att träffa fina Anna =D, så rart kort och mysig fika

Svar: Ja det var verkligen trevligt! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-03 @ 12:04:17
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Mia

Är det hemma hos dig? Ser otroligt fint ut, älskar tapeten. Får man önska inlägg? För i så fall önskar jag mig "ett hemma hos Jenny"-inlägg.

Bisous

Svar: Jag vet inte om du läste mitt svar på din förra kommentar? Jag bor tillfälligt i en möblerad lägenhet, men den första november får jag tillträde till min nya lgh. Då lovar jag lite foton på rackaren! Biz
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-03 @ 22:46:52
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0