"Ätardag"

 
Tisdag, Min "syster" är på besök från LA med sin lilla tre månader gamla dotter. Lycka. Man vet ju inte när man får se henne igen. När hon har tänder och går, antagligen. En massa prata i kapp-prat. Och bebisgos. Och jättegod middag lagad av mina extraföräldrar. När jag ursäktade mig för frossandet (jag tog tre gånger) sa de att jag skulle lyda mitt eget råd. Tydligen har jag genom en av mina "systrar" etablerat "ätardagar" i familjen. Man får unna sig ibland, liksom. Och då får man ju igång ämnesomsättningen också. Just nu ligger det mycket medelhavspaj, kallrökt lax och frukt med lemoncurd, kesella och vit choklad i min mage. Gött. Och även om jag glömt det måste jag ju lyda mitt egna råd. Ätardag. Det mår själen nog bra av. Mums.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättemysigt att ses Jenny! Hur kan du ha glömt ätardag? Det är ju liksom ett etablerat koncept i vår familj ;)

Kram!

Svar: Ja det var det sannerligen! :) Jo jag har ju ett svagt minne, men det var lääänge sedan jag myntade det där! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-10 @ 07:29:21
Postat av: Christine&Paris

Helt rätt inställning! ;)

Svar: Hihi kanske!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-10 @ 12:38:44
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Mia

Haha, gissa vem som har likadana underlägg. Vi har bra smak vi!

Svar: Ja, du och mina vänner, det är ju som sagt hos dem! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-20 @ 21:29:05
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0