Ja det här var ju inte så underhållande

Det här bloggen ska ju - enligt rubriken - handla om mitt liv. Och det är inte så rafflande just nu. Jag går som i ett vakuum och väntar på fredag. Då får jag - för första gången sedan maj - flytta in bland mina egna grejer i min egna lägenhet. Så länge bor jag i en väns lägenhet - möblerad så när som på säng, som jag fått låna av en vän. Jag går i lånad vinterjacka och äter på lånat porslin. Men snart så. Då hoppas jag att blogginspon återvänder och att det blir roligare att kika in här. Så länge: ursäkta stiltjen.


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag skriver till dig för jag håller inte med. Jag går in på din blogg några gånger i veckan och senaste tiden så har du bjudit på många fia bilder med mat som i alla fall inspirerar mig. Ex igår så gjorde vi ugnsäpplen hemma, efter ditt recept. Tack för det.

Hoppas det blir en bra och snabb inflytt.

2012-10-31 @ 14:00:37
Postat av: Lotta

Å, vad skönt! Snart hemma hos dig. Underbart.

Tack för dina värmande ord. Det börjar sakta bli "back to normal". Kontoret stängt då ingen ström och vatten som kommit in i byggnaden. Tänker också på alla i Haiti och andra platser som drabbats hårt.

Kram!

2012-10-31 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0