Perfekta söndagssnacket / Downton Abbey

 
Om det är någon som funderat på vad det bästa snacket för söndagskvällen är så kan jag meddela att jag hittat svaret: färsk, mogen - snudd på övermogen - mango med vispad grädde och toppad med färsk mynta. Mums, alltså! Sketagott! Har just bränt av gårdagens avsnitt av Downton. Jag är ju rätt ny i Downton, hittade det först i somras när det repriserades på SVT. Jag har ju hört det viskas om att avsnitt fem denna säsong ska bjuda på en stor chock (gårdagens avsnitt var emellertid blott nummer tre, så det är väntans tider för oss svenska Downtonfans) och många säger att denna säsong är den bästa hittills. Min vän Linde bloggar om varför HÄR. Själv har jag inte vågat läsa det då det innehåller spoilers om vad som komma skall. Ni som redan vet kan ju klicka in er där och läsa. Så länge mumsar jag mango och grädde och undrar vad det kan vara som kommer att hända...
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Ja, huja! Ni väntar på ett bra avsnitt! Det där snacket ska jag prova, verkar sjukt gooooott!

Svar: Ja, det var verkligen oväntat gott, perfekt i munnen! :) Jag är nästan rädd för vad som ska hända, någon KOMMER ju att döö....... ghaaa...
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-18 @ 19:59:33
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag tycker också att säsong 3 är den bästa hitills! Och väldigt dramatiskt med starka känslor...
Hoppas du har haft en bra söndag!

Svar: Ja, det tycker jag redan att det är....vi får se vad det blir.... :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-18 @ 20:25:12
URL: http://withsofia.wordpress.com
Postat av: Caroline

Jag både vill och inte vill gå in och läsa...
Fullkomligt älskar DA och vill ju egentligen inte veta vad som händer i nya säsongen... Eller ska jag gå in och titta? Nä..Jo..


Svar: Ja, det är ju frågan... fast jag håller mig! Vill bli chockad som de andra! ;)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-18 @ 20:39:42
URL: http://prinsessanspraliner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0