En söndag i Örebro

 
Att Örebro visade sig från sin gråa och regniga sida i går gjorde inte så mycket, då jag fick dela det gråa och regniga med två av mina favorittjejer. "Lillsyrran" och Sparris hedrade båda Öret med sin närvaro, då de lämnat Hufvudstaden denna helgen. Vi vandrade genom en ganska folktom stad, fönstershoppade delikatesser (ostbutiken som jag skulle handla i var stängd) shoppade andra delikatesser på Rosengrens skafferi som är inhyst i Örebro Länsmuséum och bara njöt av varandras sällskap. Sådana dagar kan jag tycka att det gråa och regniga är ganska vackert och mysigt. På sitt sätt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det låter som en helt underbar dag. Vänner och familj är verkligen det bästa som finns!
Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram

Svar: Jag önskar dig detsamma! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-12 @ 08:04:11
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Jag har inte varit på Rosengrens Skafferi, är det nåt att ha därinne? Ostbutiken är ju bara så bra, mycket god ost där!

Svar: Jo, men de har Bredsjö Blå, bland annat. Lite italienska och franska delikatesser och andra ostar. Utbudet är inte jättestort, men det var mysigt!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-12 @ 09:09:54
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: maria at inredningsvis

WOW vilken mysig blogg du har:) den här kommer jag att följa minsann.

Gillar du inredning kan du kolla in min blogg:)

Ha en underbar dag

LOVE Maria från inredningsvis.se

2012-11-13 @ 16:39:13
URL: http://inrednigsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0