Det är ju en dag i morgon också...

 
 
Haft en vidrig smärtdag idag. Var ett tag sedan nu, men ack så jobbigt none the less. Men med en smärtpillercocktail, några smärtplåser, rester från helgen och bubbelvatten i vinglas känns det nu bättre. Och det fina är ju att det är en ny dag i morgon också, som Sandra så smart påpekar. Och då vet vi. Vem som ska styra hegemonen de fyra kommande åren. För fyra år sedan vakade jag fram till Obamas vinnartal. I år siktar jag på att ställa klockan på 05.00 och se slutspurten stället. Perfekt. Ha en trevlig kväll - och natt för er som valvakar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Idag har jag en riktig jävla k dag!!!! Jag vill bara slå ner nån! Blev dock sugen på att göra som du o ställa köockan på 5...

Svar: Oj, hoppas vad det nu var som gjorde dagen till sådan ordnar sig. Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-06 @ 21:42:37
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Sofia

Stackars dig. Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack så mycket Sofia!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-06 @ 21:42:59
URL: http://withsofia.wordpress.com
Postat av: Lotta

Hoppas du känner dig bättre imorgon. Gillar också att det är så..en ny dag!

Nu ska jag glida ner i soffan. Men godisskål, te och kanske något mer. Valvaka!

Kram!

Svar: Tack! Känns bättre nu på morgonen iaf. Hoppas du har en mysig valvaka! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-07 @ 02:57:24
Postat av: Ellinor

Du är verkligen grym på det där med vardagslyx! Jag menar, ostbricka på en tisdag! Det borde vi alla (i alla fall jag) unna oss med jämna mellanrum ;)
Kram

Svar: Hihi tack!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-07 @ 07:52:34
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0