Saker att roa sig med på konvalescensen



Sniffa på syrénen. Nu har jag tid med det.

Klappa på katten.

Ha filmkväll med min ömma moder. Halvdåliga rullar, för det mesta. Som den HÄR och den HÄR.

Ta promenader och sedan sova i några timmar för att de tog musten ur mig.

Sova, överhuvudtaget.

Titta på playTV i badkaret. Game of Thrones och Hem till gården, mest.

Läsa Game of Thrones under mammas duntäcke.

Äta en massa strunt man inte gör till vardags. Choklad, mestadels. Eller chillinötter, bakade chips och glass, för den delen.

Prata i telefon. Mycket. Ofta. Med vänner i Hufvudstaden, i Amerikatt eller som befinner sig runt hörnet.

Kramas med vännerna i Bergslagen.

Mysa med familjen och dess menageri.

Hänga på Instagram. Sjukligt mycket.

Läsa glossiga magasin jag fått av vännerna (tusen tack igen, tjejer!).

Lite så, typ.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det låter som en finfin återhämtning. Hoppas att du känner dig bättre!



Kram



PS! Vad är förresten bakade chips :S

2012-06-01 @ 07:49:13
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sara

Här kikas det också på Hem till Gården om dagarna :) Haha

2012-06-01 @ 08:03:06
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0