Personlig tränare för alla!



Min vän Johan (i mitten) har en företag som heter Mattias och Johan. De har kommit på den fenomenala idéen om personlig träning på nätet. Alla har inte råd med en personlig tränare, men gör man det på detta sättet kan nästan alla ha råd. Nu finns chansen till ännu lägre priser genom ett erbjudande hos letsdeal.se (som jag inte har provat, men jag gillar Groupon och detta verkar vara samma sak). För ynka 195 riksdaler får du 4 månaders träning online. Det vill säga ett personligt träningsprogram utvecklat efter dina önskemål och din nivå. Hur bra? Jag kan själv intyga att Johan har en mycket bra livs- och träningsfilosofi och bara på de tips och råd jag har fått av honom är jag övertygad om att han är en av Sveriges bästa PT:s.  KLICK, KLICK!

(Johan vet inte att jag gör detta, vill jag bara påpeka...)


Kommentarer
Postat av: Sara

Är han från LInde? Han ser bekant ut =)

2012-05-09 @ 19:44:34
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jajjemen! :)

2012-05-09 @ 20:49:29
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0