Fina vänner



Oj, vilka fina vänner jag har! Jag fick en hel hög med presenter på min drink. Tebok från Fortnum & Mason direktimporterad från London, läckerheter från Italien, vin från Frankrike, en poster från min favoritutställning av Sophie Calle från Louisiana, en jättestor orkidé och massa annat fint. Jag vet inte hur det är med er, men jag förväntar mig aldrig gåvor sådär. Även fast jag alltid har med mig en gåva när jag går bort. Lite lustigt, kanske. Jag är i alla fall jätteglad för allt fint, det kändes som om det var min födelsedag! För övrigt sitter jag nu i köket i valet och kvalet om jag ska gå till jobbet eller inte. Har varit uppe och hostat hela natten och halsbläet är inte borta, även om min röst så sakteliga har återkommit. Kanske är bäst att vila en dag, så att jag inte smittar ner hela kontoret.... Tjipp så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så snälla vänner du har!

2012-05-02 @ 09:56:22
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Jag är precis som du - har alltid med mig något litet när jag går bort, men blir själv både förvånad och överväldigad då mina gester gör det samma.

Finfina presenter du fick!

Kram

2012-05-02 @ 10:06:46
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vad trevligt! Jag är likadan, kan inte komma tomhänt men blir alltid lika glatt överraskad om någon har med en liten sak till mig =)

2012-05-03 @ 07:44:34
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0