Dessert



Jag är inne i en period där jag egentligen inte är sugen på något. Jag blir jättehungrig men inget låter bra. Därför hoppar jag direkt på mattåget när jag väl blir sugen på något. Så att det inte blir att jag äter en massa strunt istället. I går var det extremt. Jag gick varv efter varv i matbutiken men inget såg lockande ut. Till slut gick jag hem utan middagsmat. Jag lagade något jag hade hemma och tvingade i mig det. Så därför bjöd jag mig själv på god dessert efteråt. Medelhavsyogurt varvat med färska jordgubbar och toppat med rivet limeskal och houng. DET var jag sugen på. Och DET var gott. Undrar om jag kan äta det till middag i kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0