Uppsluppen stämning











Det rådde uppsluppen stämning i Uppsala i helgen - och speciellt idag. Det är SM-helg i bandy och idag var det dags för herrarna. Att solen sken gjorde inte stämningen sämre, kan jag meddela. Staden var full av stojande och stimmande människor, mer eller mindre för friskade, och överallt satt folk och njöt av solen. Vi tillbringade några timmar på en brygga vid Fyrisån där vi bara njöt av solen och varandras sällskap. Perfekt efter att ha tryckt i oss diverse läckerheter tillsammans med diverse bandyrelaterat folk på Clarions bandybrunch. Helgen får fem av fem bandybollar. Nu är jag tillbaka i Stockholm, och lyckoruset kommer att ta mig till torsdag, minst.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vackra Uppsala :) men jag kan inte säga att jag längtar tilbaka..

2012-03-25 @ 20:34:24
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Lotta

Å, Uppsala!



Vilken fin dag, sköna bilder.



Härligt att vara här!



Kramar

2012-03-26 @ 00:12:10
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0