Mysfredag med matmaraton







Mysfrukosten imorse föregicks av en myskväll igår med hemlagad thai, crème brûlée och snacks. Mat i massor, med andra ord. Och så ett vin från mina vänner, vinimportörerna. Häng, tända ljus och två utlagna, fredagströtta tjejer i soffan. Och sedan sleepover på den lila soffan. Var ett tag sedan. Nu ska jag springa iväg på en födelsedagsbjudning. Sedan ska jag träffa syrran som är i stan på ekomässa. Ska försöka hinna med en till social sammankomst innan jag däckar i soffan. Det här med avslappnandet ska jag jobba hårt på i påsk, alltså. Tjipp så länge!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vi älskar matmaraton! (För övrigt, vad är det med oss bloggare och att fota mat? Jag har fotat helgens mat jag med - vad är det med oss egentligen??)

2012-04-01 @ 11:39:34
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Jenny

Mia: Det är ju så kul med mat, och tacksamt att fota - det blir ju så fint! :)

2012-04-01 @ 12:48:12
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0