Glossybox






Jag är nu också en av dem som prenumenerar på Glossybox. Det är alltså en låda med skönhetsprodukter man får en gång i månaden. De flesta produkterna kommer i mindre förpackningar, för att man ska kunna testa dem. Med följer information om varje produkt, samt hur mycket ordinarie storleken på varje produkt kostar. Jag tvekade första lite angående Glossybox, då jag endast använder Dermalogica på min hud. Men första boxen innehåller Dermalogica. Dessutom exakt den ansiktstvätt jag använder. Perfekt för mig då min nästan är slut och den jag har beställt verkar dröja. Denna månad fick man förutom ansiktstvätten; hårolja (som jag redan provat och redan gillar), läpp- och kind"tint", en svart kajal, och en ansiktskräm. Allt i en valentinrosa låda. Vill du också prenumerera? Det kostar endast 139 kr i månaden (fri frakt), och recenserar du produkterna kan du samla poäng och få boxar helt gratis! HÄR kan du också börja prenumerera.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Har läst om dessa på flera ställen på sistone, men ännu inte kommit mig för att prova. Kanske vore det en bra idé dock med tanke på att jag just nu är inne i en "prova-på-nya-produkter-fas"

Önskar dig en fin dag!

Kram

2012-03-01 @ 09:43:24
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0