Film i datorn



Jag har ju ingen TV. Det går hur bra som helst. Vill jag titta på något finns ju Play-TV. Film hyr jag från Film2home (som jag hittade via ett erbjudande från ett pensionbolag) och Headweb. Det är jättesmidigt, om man vill kan man spara sina kortuppgifter. Då man man bara trycka på betala, skriva in sitt lösenord igen (för säkerheten) och sen är det bara att titta! Just nu tänkte jag kolla in den fjärde Arne Dahl-filmen. Det är så lustigt. Jag har varit emot både Beck och Wallander innan jag kollat på dem. Trott att jag inte gillar svenskt och att det håller sämre kvalité. Men sedan älskat dem. Så också med denna serien. Innan jag såg den första filmen på SVTplay (där de alltid visas i två delar) trodde jag att jag inte skulle gilla Arne Dahl heller. Det gjorde jag. De andra två har jag hyrt. Det enda dåliga är att de visas i två delar även som långfilm. Så mitt i får man eftertexter och vinjett. Men det kan man ju komma över. Ett tips från Jenny, i alla fall: film i datorn!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Älskar film i datorn. Har Netflix och jag ska snart titta på något som passar en gråmulen fredag, har en kopp kaffe bredvid mig. Vem behöver TV ;)



2012-03-02 @ 17:14:54
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: angelica

näää, jag som skrev fel ju :) haha, nu är det rätt skrivet. Trevlig helg! Kram

2012-03-02 @ 19:00:35
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0