Emelinda Streijffert Skönhetsvård





Idag sprang jag iväg till Emelinda efter jobbet så att hon kunde piffa mitt anlete en smula. Hon är så gullig, jag skulle på Middagsklubben efteråt; så dels fick hon skynda sig så jag kunde springa vidare, dels la hon en make up så att jag skulle vara lite extra fin. Hur gulligt? Nu kan ni som bor i Stockholm eller ni som ska hit ta del av ett specialerbjudande hos Emelina. För 1095 riksdaler får ni just nu en ansiktsbehandling - och då bjuder Emelina på bryn och fransfärg inklusive plock (värde 395 kr). Gilla hennes facebooksida HÄR och kolla in hennes hemsida HÄR, vetja! Ni hittar henne irl på Birger Jarlsgatan 23.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0