Trips down memory lane


På pappa Carls och mina ömma moders kyl, jag anno 2002.

Det är roligt att se sig omkring här hemma, göra resor nedför minnenas gator, så att säga. Här om kvällen tittade jag i mina gamla bortglömda fotoalbum och hittade bilder från min student (tio år sedan), på min semesterförälskelse på Kreta (nio år sedan) och min andra USA resa (dito). På kylskåpet sitter en mycket nöjd jag (anno 2002) som nyss har charmat en ko på lantstället. Det är lite kul att se. Många tror när de ser mig i dag att jag är tio år yngre än vad jag är. Då är det kul att se hur jag faktiskt såg ut när jag var tio år yngre än vad jag är idag. Vad säger ni, är jag mig lik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0