På landet. Igen.

Jag bryter mot min egen regel och delar med mig av ett foto från i går som även delats i sociala medier.
 
 
En fantastisk helg är nästan till ända. Gårdagen tillbringades på landet hos syrran som just kommit hem efter en utlandsresa. Det blev fika, på-landet-aktiviteter, middag, fotokollande och mys. Men mer om det framgent, nu måste jag kurera en förkylning jag åkt på. Nästa vecka vankas det bröllop och fix inför detta i Sörmland. Inte läge för sjukdom. Jag börjar med familjemiddag på landet, det måste ju vara bra för hälsan... Jag hoppas ni alla hade en fantastisk midsommarhelg. Det har jag haft. Tjipp så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Den har varit jättehärlig :) Nu är det jobb som gäller, och J ska vara lite pappaledig =)

Svar: Oj. vad kul! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-06-24 @ 19:14:14
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0