Back on track















Precis dagen före jag åkte in på sjukan hade jag ju ett så underbart pass i skogen. Det kändes så skönt att kroppen var stark igen. Tänk, på bara lite drygt två veckor raserade allt det där. När jag precis hade kommit till Bergslagen var jag helt slut och svimfärdig bara efter någon kilometer. Dessutom sov jag sjukt mycket. Från tidig kväll till förmiddagen nästa dag och dessutom små tupplurar på dagen. Idag vaknade jag av mig själv tidigt (hurra!) och sedan träffade jag upp vännen och hennes kicka för en lång, rask promenad i naturen. Det var underbart att röra ordentligt på sig igen, och känna att man verkligen orkar. Turen var på knappa milen allt som allt och det var perfekt för mig. Vi hade både sol, regn och moln på vår tur och en massa att prata om. Perfekt förstapass efter allt tok.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Dina bilder....underbara! Sommar. Vackert.



Bra att du tar det lugnt, känner efter. Ja, en mil är kanske inte att ta det lugnt ;) men i gott sällskap och du kändes bra.



Skönt!



Kram och Happy Monday

2012-06-11 @ 15:42:12
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: angelica

Åh vad härligt o vilka ljuvliga sommarbilder.. Kram

2012-06-11 @ 18:07:22
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mysigt och skönt att prata av sig ! Jättefina bilder!

2012-06-12 @ 15:35:56
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0