The hands of time / Nostalgitripp

 
Här om dagen letade jag igenom gömmorna i garderoben i mitt gamla flickrum. Gud, vad mycket kul jag hittade. Gamla dagböcker (jösses, vad mycket ångest som ryms i en liten tonåring), foton från språkresan till Torquay 1998 (jösses, vad mycket hormoner som ryms i ett gäng tonåringar), lappar och brev från vänner, gamla postrar och urklipp på favoritkändisar, häst- och husdjurssaker och det ni ser ovan. Högstadiefotona. Låt mig presentera Jenny Lina Carlsdotter som sjunde-, åttonde och niondeklassare. Anno 1996, 1997 och 1998. Lite mer acne för varje år, lite mer stylade ögonbryn och frisyrer. Lite mindre oskuldsfull och lite mer uppstudsig för varje år. Ja, jösses vad kul! Jag hade glömt att jag hade dessa, Nostalgitrip deluxe.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha men va skoj!!

Svar: Ja det var riktigt skoj! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-27 @ 20:32:40
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Sara Björk

Men söt då! =)

Svar: Haha, tack..
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-28 @ 07:50:47
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Back 2 Basics

Jag minns att sista bilden! Ah, hur unga och naiva vi skulle sätt i världen!

Förhoppningsvis Jag översatte denna rätt!

Svar: Haha, pretty good translation, I understood, anyways! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-29 @ 01:39:32
URL: http://gettingback2basic.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0