Alternativ karriär

 
Alltså, ibland tänker jag att jag så där amerikanskt filmskt bara ska släppa allt, skaffa en partner och starta ett cateringföretag. Jag älskar ju - som de flesta vet vid det här laget - att fixa snittar, laga mat och bjuda människor på tillställningar. Under bröllopshelgen hjälpte jag brudens mor att förbereda all bröllopsmat och snittar. Jag hade så kul och slet så hårt att jag fick blåsor på fingarna. Jag njöt. Jag och min vän doktoranden skojjade om idén att starta ett företag som fixar annorlunda (sjuka) bröllopsfester. Kanske man skulle göra slag i saken?
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

I'm with you, girlfriend! Skulle ju vara så kul! :)

Svar: Ja vi gört! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-03 @ 11:38:32
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Christine&Paris

Jo du har rätt. Det är på ett sätt smidigare, som du säger det där med bilder och att spammen fastnar.

Jag måste erkänna att jag glömmer kika in här ibland. Sen min dator gick sönder är det flera bloggar som jag hade bland favoriterna som jag helt glömmer bort. Eller så hittar jag dem inte, haha! Allt är ju så automatiserat ;) Kanske skulle vara praktiskt med bloglovin ändå? Fast då hade jag nog blivit stressad, hehe.
Nu ska jag lägga din blogg på min länklista i stället. Tycker väldigt mycket om den faktiskt :)

Ha en fortsatt fin dag!

2012-07-03 @ 16:18:59
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Ellinor

Go for it! Du har ju både anlag och talang. Kul att satsa på något eget!

Svar: Ja, det skulle vara kul att vara "sin egen" och dessutom gör något som man verkligen älskar. Vi får se om det bliur sanning en vacker dag...
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-03 @ 22:44:27
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sofia

Du skulle göra ett kanonjobb! Kom igen, ta steget ;-)

Svar: Hihi, ja en vacker dag kanske! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-04 @ 08:28:35
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0