Dreams do come true



(Varning för kliché, nostalgi och fluff-fluff!!!)

Jag kommer så väl ihåg när jag skrev det HÄR inlägget för lite över ett år sedan. Allt kändes så långt bort. Ännu mer så när den gångna hösten inleddes. Och nu! I dag föll den sista pusselbiten på plats för att uppfylla mina dåtida drömmar. Den 21 februari börjar jag plugga franska igen. Denna gång kvällstid efter jobbet en gång i veckan, och i den svenska huvudstaden istället för den franska. Det är dags för Jenny Lina Carlsdotter att plocka fram sin Bescherelle igen, med andra ord. Och fram åkte Laduréeaskar och Eiffeltorn likaså, i farten. Fylld av nostalgi och varma känslor. Jag klarade det!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt! Grattis!



And dreams can come true ;)



Gillar också nostalgi och varma känslor



Kram!



2012-01-10 @ 02:25:19
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Härligt!

Jag funderade på att ta tag i franskan igen nu i vår, men tror jag väntar ytterligare en termin. Njuter lite till av att inte vara student, haha.

Kram

2012-01-10 @ 09:00:17
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0