Stockholm har blivit kallt (men vackert)



Jag och Sparris tog oss en liten Djurgårdsrunda igår. Det var mulet, kallt och ruggigt. Och även om det var varmare än på länge kurrade vi ihop oss och frös. Men det finns något vackert med det också. Stockholms skönhet klär i allt. Eftersom jag varit sjuk tog vi bara en liten runda och tog spårvagnen tillbaka för en veggieburgare med mozzarella sticks i stan. Sedan åkte jag hem och såg en jättefin dokumentär om Madagaskar. Min systers största dröm är att få åka dit, och efter att ha tipsat henne om den var jag ju tvungen att se den själv. Nu kan jag även tipsa er! Nu, måndag och en fullspäckad vecka. Jag kickar som vanligt igång den med kaffe och ekot. Ha en bra vecka, hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0