Solterapi



Man får ju inse sina begränsningar. Min gick vid lunchtid. Då fick jag tacka för mig. Jag hann med att träffa vännerna för en bit mat, men sedan fick jag bege mig hem till soffan där jag nu befinner mig. Sjudomen - Jenny, 1-0. MEN. Man kan ju inte bli annat än glad och lite piggare av Stockholm idag. Så vackert! Det var som om solen sken....starkare, på något sätt. Den var så stark att man inte såg vart man gick. Och så varm att snön på trottoaren blev till modd, och så att snön på gatorna försvann. Den gjorde så att människor fick leenden på läpparna och öppnade sin jackor. Fantastiskt! Och dessutom fick jag vandra i detta väder med en av människorna jag tycker bäst om i den här världen. Kunde knappast bli bättre. Nu ska jag kurera mig. Jag började med en semla. Det är alltid rätt. Och bra. Och gott. Tjipp!


Kommentarer
Postat av: angelica

Sååå skönt med sol. Som att födas på nytt, haha! Jag är så obota trött på detta så jag blir alldeles bananas av solen. krya på dig nu och ta hand om dig!

2012-02-17 @ 18:39:45
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Nej så tråkigt att bli sjuk lagom till helgen, hoppas att eftermiddagens vila fått dig att piggna till lite!

Jag har också varit hängig i veckan, men känner mig nu, peppar, peppar, bättre!

Kram

2012-02-17 @ 19:02:09
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Lotta

Semla är rätt medicin. Mycket rätt. Bra att du börjar med det. Nu blir det bättre!



Älskar din bild och text...så pirrigt och härligt med våren som finns där, bakom hörnet.



Krya på dig!



Kram

2012-02-18 @ 03:00:21
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0