Phillip Butah



Här om dagen satt jag och kollade på play-TV i min iphone. Helt plöstligt rycker jag till under en reklamsnutt. Jag ser en bild jag känner igen. Jag kan dock inte riktigt placera den. Sedan kommer en bild till - Ed Sheerans albumkonvolut - och jag inser varför jag känner igen dessa bilder. Min fina, underbara och mycket begåvade vän Phillip har skapat dem! Inte nog med att han har ritat av självaste prins Charles - han designar populärkulturella konststycken också! När jag igår satt på tuben hem fanns Ed Sheerans album i en Åhlénsreklam också. Phillips verk i Sverige! Sist vi sågs bestämde vi att han ska komma hit nästa gång. Men nu har jag mycket god lust att pipa över till London och hälsa på honom stället. Begåvade Phillip.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt! Det ar ju passande ocksa eftersom Ed sjalv ar i Sverige just nu (Stockholm?) vad jag forstatt.

2012-03-03 @ 15:14:45
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0