På sjukdomsfronten intet nytt



Jag KAN inte vara sjuk just nu. Det är för mycket som måste göras på jobbet. Dessutom börjar ju franskkursen idag. Därför har jag ignorerat sjukdomen efter helgen. Dessutom säger läkaren att man inte smittar om det gått mer än fem dagar, så jag försätter ingen i fara. Imorrn ska jag träffa farbror doktorn i egen hög person. Jag hoppas på ett väldigt, väldigt starkt piller som gör att allt känns bättre. Så länge kör jag på ångorna av lemsip, semla och ett jävlaranama.


Kommentarer
Postat av: Sandra Tielman

Massa kryapå Jenny! Vi ska gå på F&A den 22 april ! Tror kanske att det är svårt med biljetter, men kolla! Det vore himlans kul!

2012-02-21 @ 16:59:10
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: Lotta

Just nu, när franskan drar igång och mycket på jobbet.



Mera semlor, bra med jävlaranama!



Kryapåkram!

2012-02-22 @ 00:57:05
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0