Morgonstunden

Jag är nästan alltid en av de första att anlända på kontoret. Sisådär en halvtimma, tjugo minuter före de andra brukar jag anlända. Jag älskar den tiden. Jag promenerar i lugn och ro runt och fixar och trixar med mina grejer. Svarar på mail som inkommit under kvällen och tidiga morgonen och har tid att kolla igenom nyhetssiterna och kanske en och annan blogg. Den enda jag hör är säkerhetsvakten som högljutt pratar i telefonen. En efter en kommer kollegorna in. "Good moring!" hör jag från korridoren. Och sedan börjar buzzet. Telefoner, faxar, kopiatorer, skrivare, besökare. Det är en fin liten stund, morgonstunden. Jag gillar den.




Kommentarer
Postat av: maria

Vad jobbar du med? Blev väldigt nyfiken :)

2012-02-03 @ 13:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0