Winter wonderland

 
I går hade jag och en kollega bokat in en dejt strax efter lunchtid. Vi tog ut våran friskvårdstimme genom att snöra på oss träningspjucksen och bränna av en timme i skogen i ett riktigt winter wonderland. Och just igår passade det perfekt, för mitt i sista-veckan-före-jul-hetsen dog internet och alla våra system. Vi KUNDE inte jobba. Och lagom till att vi var tillbaka fungerade det igen. Divine intervention? Kanske ett litet julmirakel. I vilket fall som helst gav det mig massor med energi och jag är nu mer än redo att möta den sista arbetsdagen innan mys, mat, godis och samkväm. Nu kör vi!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så fint! Jag längtar så efter fina promenader i snön just nu... på söndag flyger jag hem and I can not wait!

Hoppas sista slutrushen på jobbet går bra.
Kram

Svar: Åh, då kanske vi hinner ses, ska du vara hemma sänge?Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-21 @ 09:55:10
URL: http://withsofia.wordpress.com
Postat av: Elise

SKönt med vinterpromenad. Ujuj.
Här singlar flingorna på ett väldigt passande och "Juligt" sätt : )
snartsesvi

Svar: Ja det gööör vi, ska bli så mysigt! Ska ta mig ett storsov på hotellet också. ;) Kram goooooo juuul!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-21 @ 11:59:34
URL: http://enmyra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0