Stickygram

 
För ett tag sedan såg jag en gammal skolkamrats instagrambild med Stickygrams. Det är dina instagrambilder tryckta på mjuka kylskåpsmagneter. Efter någon vecka såg jag det på ett av Miss Maries underbara söndagssvep också. Det är ju den perfekta julkappen. Jag beställde mina direkt i min Iphone genom att via Stickygram logga in på min instagram och välja nio bilder. Sedan betalde jag med mitt VISA-kort, också det direkt i min Iphone. Lite dryga hunkan kostade det inklusive porto, vilket man får säga är billigt per magnet. Det blev lite fel med leveransen i mitt fall, kundtjänst var emellertid mycket tillmötesgående och trevlig och skickade nya direkt när jag e-mailade dem. Jag är mycket nöjd! Årets julklappstips.
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Men du det va ju värsta grejjen!
Kanske skulle beställa några med den lilla löjliga familjen på! ;)

Svar: Haha, ja!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-03 @ 13:55:23
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Miss Marie

Kul! Jag tycker verkligen den är en bra idé så jag tror nog det blir några här också!

2012-12-03 @ 15:18:45
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ah, såna där tror jag att jag ska skaffa - tack för tipset!

Och din stackare som aldrig blir frisk! Hoppas verkligen du är på benen snart igen.

Kram Lisa

Svar: Ja visst är de fiffiga?
Ja, det är verkligen långdraget. Imorrn ska jag lämna prover så får vi se vad de säger... Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-04 @ 15:11:25
URL: http://parislisa.blogg.se
Postat av: Kia

Vilket toppenbra julklappsidé! Tack Jenny! Har alldeles precis skickat iväg min första order och väntar nu med på resultatet :-) Hur lång tid tog din leverans? Läste just att du har varit riktigt sjuk. Hoppas, hoppas du känner dig lite friskare och starkare nu så att du kan bli ditt glada och härliga du igen. Stor krya-på-dig-kram

Svar: Det var så lite så Kia! :) Det tog några veckor för mig, men det var bara för att de fick något fel med min order, när jag hade mailat och de skickade ut den igen tog det nog mindre än en vecka. De skickar den från UK. Tack för fina ord, jag mår bättre nu och väntar bara på att få sluta med dieten! :) Kramar till dig!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-09 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0