Middag

 
I går blev det middag med de som infunnit sig för julfirandet. Ikväll blir det stort julkalas. Men mer om det framgent. Gårkvällens middag - som nog är den sista "vanliga" på ett tag i julmatskaoset - bestod av chévretoast med havtornsgelé till förrätt och lamm (veggie till mig) med ungsrostad potatis, palsternackscréme, mango och dilldoftande sparris och sockerärtor till varmrätt Allt signerat pappa Carl som vanligt. Mäkta mumsigt. Nu bränner vi av en fixardag till som vi inleder med en hundpromenad i skogen. Julledigheten so far: fem toasts!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken middag och skönt att äta något annat än julmat (kommer nog att bli gott om det också). Inte svårt att se vartifrån ditt matintresse kommer ;)
Önskar dig en riktigt fin dag kära du!

Svar: Nej, det är ganska tydligt va? Duktiga pappa! Jag önskar dig detsamma! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-23 @ 11:17:49
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Christine&Paris

Jaså? Vad är det för skola? Menar du Universal Studios? Det är väl delvis en filmskola, eller jag kanske har fel för mig :) Det är så kul att veta sådan "behind the scenes"-info om ens favoritfilmer!

Mm, det där såg gott ut! Själv äter jag allra helst vanlig mat innan jul och har aldrig förstått grejen med att äta julbord hela december. Jag äter julmat på julafton och några dagar efetr. Det räcker ;)

Svar: Nej alltså de spelkar ju in på massa olika locations. Inte alltid i studios. Skolan är en privatskola i San Marino, en stadsdel i LA. En High School. Det föreställer hans hem i Jurassic Park, gamla gubbens.
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-23 @ 11:22:10
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0