Idag har jag

 
...bytt Iphone. Vissa skulle nog tycka att det var dumt att inte ta den allra senaste, men mitt byte handlade mest om att få lägre månadskostnad. Det var i alla fall lite spännande med att plippa runt på min nya fån.
 
 
...städat, tvättat och bytt lakan. Lakanen var för övrigt det enda av intresse jag hittade på mellandagsrean. Börjar jag bli för gammal?
 
 
...pimpat bordet inför nyårssupén. Jag kör på nittiotalsnostalgi med konfetti, girlanger och blåsor. Imorrn kommer det folk över och hjälper till att laga maten. Blir fint, tror jag.
 
 
...ätit hallounisallad. Gött med sallad alltså, det har inte blivit så mycket av den varan på sista tiden. Ska bli skönt med vardagsmat sen...
 
 
...dragit vinnaren i sista adventsluckan. Sminket går till Emelie. Grattis! Nu: bio. Jag hade planerat Argo (som man för övrigt kan höra min vän Rouzbeh prata om HÄR) men den gick så sent så det blir Hobbiten istället. Och det är ju inte fy skam. Får se hur det går att trycka in glasögonen under 3D-brillorna denna gången. Brukar vara lite trixigt. Och jag känner mig alltid som Hugh Grant i Notting Hill... I alla fall, trevlig näst-sista-kväll-på-2012, kompisar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor Engström

Vilken härlig söndag och så mycket du fått gjort. Själv har jag inte kommit längre än från pyjamasen till mjukisbyxorna ungefär. Med tanke på det ihållande regnet har jag mest hållit till i köket och soffan, en timslång promenad undantaget. Trots detta har dagen gått alldeles för fort ändå. Men nu är jag ordentligt laddad och taggad att ta mig an årets absolut sista dag!
Kram

Svar: Ja, lite så var det för mig med, innan jag gick ut och handlade vid halvtrehugget hade jag inte heller kommit ur pyjamasen! :) Det kanske bara var så att jag var liiiite mer produktiv hemma än du. Ingen timslång promenad här dock. :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-30 @ 18:59:43
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Avskyr, avskyr, avskyr 3D! Jag tycker inte om att se filmer så. IMAX, ja tack, 3D, no way!

Härligt nyårsmiddag du har inplanerad! Gillar dukningen! :)

Ha ett riktigt gott nytt år! :)

Svar: Oj då! jag tycker de är helt ok, men inget sådär jättespeciellt...
Haha, tack. Jag tänkte att jag kör all in med klichéerna. Såg du förresten att min tavla från Society 6 har kommit? Tack vare ditt svep! :)

Jag önskar även dig ett riktigt gott nytt år! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-30 @ 19:49:02
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Lotta

Topp! Gillar din dukning massor och iPhone 4 är hur bra som helst.

Det har varit härligt att dela 2012 med dig.

Allt gott och fint önskar jag dig för 2013!

Kram
Lotta

Svar: Lotta, jag är så glad att vi kan följa varandras liv! Jag hoppas på mer av den varan under 2013. Stor kram till dig!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-30 @ 22:55:57
Postat av: Angus

Åh så tjusigt!! :) ja vi har försäkring! En favorit i repris måste det ju bli! Jag lovar att höra av mig om i så fall! Kram

Svar: Låter super! Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-30 @ 23:33:46
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Christine&Paris

Jag ville köpa lakan på mellandagsrean men så har ju fransmännen sådana där kvadratiska kuddar. Helt värdelöst!

Gott nytt år till dig med! Kram

Svar: Haha ja just det! Konstigt att det inte finns en europeisk standard....
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-30 @ 23:41:58
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0